Enloquecidas
Blanca tapaa unelmiensa miehen, rakastuu ja menettää hänet viikossa. Kuukausia myöhemmin hän ja tätinsä löytävät miehen muotokuvan ja saavat tietää tämän olleen kuollut jo vuosia! Heidän hulvaton tutkimuksensa miehen salaperäisestä menneisyydestä paljastaa odottamattomia käänteitä.