Survive and Advance
Vuonna 1983 Jim Valvanon valmentama koripallojoukkue NC State Wolfpack pärjäsi pudotuspeleissä voittamalla yhdeksän peräkkäistä tiukkaa peliä – joista seitsemän he olivat häviämässä viimeisellä minuutilla – päihittäen muun muassa Michael Jordanin ja kolminkertaisen vuoden pelaajan, Ralph Sampsonin.
Vuonna 1983 Jim Valvanon valmentama koripallojoukkue NC State Wolfpack pärjäsi pudotuspeleissä voittamalla yhdeksän peräkkäistä tiukkaa peliä – joista seitsemän he olivat häviämässä viimeisellä minuutilla – päihittäen muun muassa Michael Jordanin ja kolminkertaisen vuoden pelaajan, Ralph Sampsonin. Yllättävä joukkue pääsi kisaamaan kansallisesta mestaruudesta, vastustajanaan Houstonin ykkösjoukkue, joka tunnetaan myös nimellä Phi Slama Jama, jossa pelasivat NBA:n 50 kaikkien aikojen parhaan pelaajan joukkoon myöhemmin päässeet Hakeem Olajuwon ja Clyde Drexler. NC State oli yksi historian suurimmista altavastaajista viimeisessä ottelussa, joka jäi historiaan mahdollisesti kaikkien aikojen parhaana yliopistokoripallopelinä, joka päättyi yhteen kaikkien aikojen tunnetuimmista peliliikkeistä.