This Magic Moment
Orlando oli 1990-luvun puolivälissä NBA:n jännityksen keskus. Nuori seura, jota johtivat supertähdet Shaquille O’Neal ja Penny Hardaway, voitti Michael Jordanin ja mahtavat Bullsit matkalla vuoden 1995 NBA-finaalipeleihin. He hävisivät sinä vuonna Rocketseille, mutta oli selvää, että tästä orlandolaisseurasta oli syntymässä dynastia. Orlando Magicin hetki huipulla ei kuitenkaan koskaan täysin toteutunut. Tämä on siis klassinen tarina siitä, mitä olisi voinut tapahtua.
Orlando oli 1990-luvun puolivälissä NBA:n jännityksen keskus. Nuori seura, jota johtivat supertähdet Shaquille O’Neal ja Penny Hardaway, voitti Michael Jordanin ja mahtavat Bullsit matkalla vuoden 1995 NBA-finaalipeleihin. He hävisivät sinä vuonna Rocketseille, mutta oli selvää, että tästä orlandolaisseurasta oli syntymässä dynastia. Orlando Magicin hetki huipulla ei kuitenkaan koskaan täysin toteutunut. Tämä on siis klassinen tarina siitä, mitä olisi voinut tapahtua, jossa menestys tuli nopeasti ja isosti, ja sitten taika katosi yhtäkkiä. Ohjaajina toimivat Gentry Kirby ja Erin Leyden.