Pakko olla in
Drew Barrymore esittää tässä romanttisessa komediassa nörttiä toimittajaa, joka soluttautuu lukioon eläen uudelleen tuskallista nuoruuttaan, mutta löytää rakkauden ensimmäisen kerran.