Unta vai rakkautta
Yksinäinen metrotyöntekijä Lucy ihastuu komeaan muukalaiseen (Peter Gallager). Kun Lucy pelastaa ryöstön jäljiltä koomaan vaipuneen komistuksen, miehen omituinen perhe luulee Lucya morsiameksi!