Soul of a Nation Presents: Screen Queens Rising
Tutkimme sitä, miten mustat naisnäyttelijät, Hollywoodissa historiallisesti huomiotta jäänyt ja aliarvostettu ryhmä, ovat viime vuosina alkaneet nousta viihteen ja amerikkalaisen kulttuurin huipulle. Näemme, miten Hollywoodin mustista naisnäyttelijöistä on tullut valtahahmoja sekä ne ikoniset hetket ja roolit, jotka tasoittivat heidän tiensä.