Dear Mama
Syvästi henkilökohtainen viisiosainen sarja, joka uhmaa dokumenttien perinteisen tarinankerronnan tavanomaisia keinoja jakaakseen valaisevan tarinan äidistä ja pojasta, Afeni ja Tupac Shakurista.
Tämä syvästi henkilökohtainen viisiosainen sarja uhmaa dokumenttien perinteisen tarinankerronnan tavanomaisia keinoja jakaakseen valaisevan tarinan äidistä ja pojasta, Afeni ja Tupac Shakurista. Afeni Shakur oli vallankumouksellinen, ajattelija ja kansan ääni. Hänestä tuli feministien suosikki 70-luvulla liikkeeseen kuuluvana naispuolisena johtajana Mustien pantterien puolueen machomaisissa piireissä. Tupac oli räppäri, runoilija, poliittinen visionääri ja filosofi, joka tuli tunnetuksi yhtenä kaikkien aikojen suurimmista rap-artisteista. Heidän tarinansa kronikoi Yhdysvaltojen mahdollisuuksia ja ristiriitaisuuksia vallankumouksellisen kiihkon ajasta hip hop -kulttuurin näyttävimpään vuosikymmeneen.
Tupacin lakiongelmat kasvavat, kun hänet pidätetään useaan eri otteeseen eri osavaltioissa.
Tupac viettää kahdeksan kuukautta Dannemoran kylän pahamaineisessa Clintonin vankilassa.
Afeni turvaa Tupacin perinnön ja varmistaa, että heidän tarinansa kerrotaan ja taistelu jatkuu.