Umbrellas
Kuusivuotias Kyna asuu kaukaisessa maassa, jossa sade ei lakkaa koskaan. Hän viettää päivänsä leikkimällä Nana-koiransa kanssa, ja häntä suojaa sateelta hänen isänsä sateenvarjoparta. Kyna pelkää sadetta, mutta kun Nana katoaa, hänen pitää kohdata pelkonsa löytääkseen kadonneen koiransa.