Breeders
Rehellisessä ja tinkimättömässä komediassa Paulilla ja Allylla on monta rautaa tulessa: heidän uransa, ikääntyvät vanhemmat, asuntolaina, heidän suhteensa koukerot ja kahden nuoren lapsen, Luken ja Avan, kasvattamisen tuomat käänteet.
Breeders tutkii paradoksia, jonka jokainen vanhempi tietää, mutta ei myönnä: lasten puolesta on valmis kuolemaan, mutta usein heidät haluaa myös tappaa. Paul on välittävä isä, joka oivaltaa, ettei olekaan aivan sellainen mies, joksi itseään luuli. Hänen kumppaninsa Ally pyörittää äänitysstudiota, saa Paulin nauramaan ja pystyy lukemaan lapsille sadun ollessaan jo oikeastaan unessa. Rehellisessä ja tinkimättömässä komediassa Paulilla ja Allylla on monta rautaa tulessa: heidän uransa, ikääntyvät vanhemmat, asuntolaina, heidän suhteensa koukerot ja kahden nuoren lapsen, Luken ja Avan, kasvattamisen tuomat käänteet. Kun Allyn etäinen isä Michael ilmestyy heidän ovelleen, perhe saa periaatteessa kolmannen lapsen, jolla on menneisyyden painolastia ja mielipiteitä. Paulin vanhemmat, Jackie ja Jim, ovat valmiita auttamaan, mutta heidän sukupolvensa kasvattaa lapsia hieman eri tavalla.