Operaatio Majava: Luontokamera
Tervetuloa Disneyn ja Pixarin "Operaatio Majavan" "luontokameraan", jossa lehdon arki pyörii siitä huolimatta, seuraako sitä joku vai ei. Se on tuntien kaunista ja rauhallista kuvamateriaalia ja ääniraitaa lehdosta. Näet lehtien putoavan, veden virtaavan, Löhön, no, löhöilemässä, Lisko-Tomin hölmöilemässä, Kuningas Georgen tälläytymässä, Mabelin elämässä unelmaansa ja muiden lempiasukkaidesi tanssivan kuin kukaan ei olisi näkemässä. Ethän kerro, että näit.