The Secret of the Spitfires
Päälentokonetehtaan pommituksen jälkeen Spitfire-koneiden tuotanto siirrettiin salaiseen paikkaan, jossa kouluttamattomat tytöt ja eläkeläiset rakensivat tuhansia lentokoneita. Tämä on kertomaton tarina toisen maailmansodan salaisuudesta ja salaisista sankareista.