Resurrecting a Legend
Operaatio Neptunuksen johtokone "That's All, Brother" katosi sodan jälkeen, kunnes se löydettiin vuosikymmeniä myöhemmin romuttamolta. Elokuva seuraa koneen uskomatonta entisöintiprojektia ja kunnianhimoista missiota lentää jälleen Normandian yllä.