The Tyrant
Salainen projekti Koreassa paljastuu USA:lle, joten se hylätään. Näyte aiotaan luovuttaa, kun tapahtuu toimitusonnettomuus. Johtaja Choe yrittää kätkeä näytteen Paulin etsiessä, mutta he päätyvät samaan paikkaan kuin Jagyeong ja Lim Sang. Kuka sieppaa lopulta näytteen?
Salainen projekti Koreassa paljastuu USA:lle. USA vaatii projektin lopettamista, mutta tapahtuu toimitusonnettomuus, kun Korean kansallinen tiedustelupalvelu yrittää luovuttaa näytteen. Paul, USA:n agentti, painostaa tiedustelupalvelua tapauksen jälkeen ja kohtaa projektin vastaavan, johtaja Choen. Sillä välin Jagyeong, tapauksen avainhahmo, sekä Lim Sang, eläköitynyt veteraani, alkavat eri syistä jahdata johtaja Choen alaista, Moyongia. Lopuksi kaikki kokoontuvat, ja tapahtuu yllättävä käänne, kun pelissä on viimeisen näytteen omistajuus.
Salainen projekti Koreassa paljastuu, kun johtaja Choe aikoo vaatia takaisin sen näytteen.
Jagyeong ja Lim Sang tapaavat jahdatessaan Moyongia. Paul kohtaa johtaja Choen saadakseen näytteen.
Jotain odottamatonta tapahtuu, kun kaikki kokoontuvat kaapatakseen viimeisen näytteen.