Tempest
Kun presidenttiehdokas yritetään murhata, entinen diplomaatti Seo Munju paljastaa monikansallisen salaliiton, joka uhkaa Korean niemimaan vakautta. Munjua suojelee entinen sotilas Sanho. Voiko hän luottaa tähän salaperäiseen palkkasotilaaseen, vai onko kyse jostain muustakin?
Kun presidenttiehdokas yritetään murhata, entinen diplomaatti Seo Munju alkaa kaivella hänen menneisyyttään ja paljastaa monikansallisen salaliiton, johon liittyy roistovaltioita, turvallisuuspalveluita ja luottamuksellista tiedustelutietoa, joka uhkaa Korean niemimaan vakautta. Munjun ollessa jatkuvassa hengenvaarassa hän saa turvakseen salaperäisen palkkasotilaan Paik Sanhon, mutta kun tästä ei tiedetä paljoakaan, voiko Munju todella luottaa tähän?
Munju palaa tukemaan presidenttiehdokasta. Heidän ollessaan messussa kajahtaa laukaus.
Salaperäisyys varjostaa ampumista. Munju lähtee presidenttikisaan selvittääkseen totuuden.
Kriisi iskee Munjun ilmoittaessa ehdokkuudestaan. Sanho kiiruhtaa jälleen pelastamaan hänet.
Munju paljastaa suunnitelman aloittaa sota ja viettää kenties viimeisen yönsä Sanhon kanssa.
Lopullinen isku alkaa. Pystyykö Munjun totuuden avulla estämään kaiken ennen kuin on myöhäistä?