No Crossover: The Trial of Allen Iverson
Ystävänpäivänä vuonna 1993 17-vuotias Allen Iverson oli keilaamassa Virginian Hamptonissa, kun kiista johti tappeluun. Tapauksen jälkipuinti sekä siitä seurannut oikeudenkäynti aiheuttivat jyrkän etnisen jakautumisen kaupunkiin.
Ystävänpäivänä vuonna 1993 17-vuotias Bethel High Schoolin koripallotähti Allen Iverson oli keilaamassa Virginian Hamptonissa viiden koulutoverinsa kanssa. Sen piti olla tavallinen ilta, mutta siitä tuli ilta, joka määritti koko Iversonin nuoruuden. Tappeluun johtaneessa kiistassa Iversonin nuoret mustat ystävät joutuivat vastakkain valkoisten asiakkaiden kanssa. Tappelun jälkipuinti sekä siitä seurannut oikeudenkäynti johdattivat monien mielestä ikäluokkansa parhaan urheilijan vankilaan ja aiheuttivat jyrkän etnisen jakautumisen kaupunkiin. Oscar-ehdokas Steve James ("Hoop Dreams") palaa kotikaupunkiinsa Hamptoniin, jossa hän aikoinaan pelasi koripalloa. Hän tarkastelee omakohtaisesta näkökulmasta tätä yhä kiistanalaista tapausta ja tutkii sen vaikutuksia Iversoniin ja koko yhteisöön.