Four Days in October
Yankees oli johdossa 3-0 Red Soxia vastaan ALCS:issa. Mikään joukkue ei ollut kääntänyt sellaista tilannetta voitoksi. Red Sox uhmasi väistämätöntä.
Kun 16. lokakuuta 2004 ilta päättyi armollisesti, Bambinon kirous oli voimissaan. Yankeesin rehvakas rivistö, jota johtivat Alex Rodriguez, Derek Jeter ja Gary Sheffield, oli juuri laajentanut johtoasemaansa ALCS:issa. Tilanne oli nyt 3-0, juoksuja vihattua vastustajaa vastaan tehtiin 19. Seuraavan illan neljännessä pelissä Yankees otti 4-3 johdon yhdeksännessä vuoroparissa, sitten siirsi pelin Mariano Riveralle, parhaalle varasyöttäjälle kauden jälkeisten pelien historiassa, varmistaakseen toisen matkan World Seriesiin. Mutta vapaataipaleen ja kiistellyn varastetun pesän jälkeen lokakuun kylmät muutoksen tuulet alkoivat puhaltaa. Neljän peräkkäisen päivän ja illan ajan epätodennäköinen Red Soxin ryhmä voitti ihmeellisesti neljä peräkkäistä peliä ja selviytyi väistämättömästä kohtalosta. Kyseisen viikon arkistomateriaalia laajasti käyttäen Major League Baseball Productions tuottaa elokuvan "reaaliajassa" ja tarjoaa perusteellisen katsauksen niihin 96 tuntiin, jotka toivat pelastuksen Red Sox Nationille ja tekivät samalla baseballin historiaa.