Surrogates - sijaisrobotit
Vuonna 2054 kaikki, joilla suinkin on varaa, omistavat sijaisrobotin, mutta nyt he joutuvat pohtimaan, kuka tai mikä kärventää sijaisrobotteja valtavilla sähköiskuilla, ja komisario Harvey Greer pannaan selvittämään asiaa.
Tarina sijoittuu lähitulevaisuuteen, aikaan, jolloin ihmiset elävät sijaisrobottien kautta ja etäkäyttävät robottejaan kotiensa turvassa - murhia ei enää tunneta. Mutta kun sijaisrobottien keksijään liittyvä opiskelija murhataan, joutuu FBI-agentti Harvey Greer (Bruce Willis) luopumaan sijaisrobotistaan ja riskeeraamaan henkensä jutun ratkaisemiseksi. Mutta kuka on todellinen ja kehen voi luottaa? Surrogates - sijaisrobotit perustuu samannimiseen sarjakuvaromaaniin. Tämä sähköistävä toimintatykitys on räjähtävää viihdettä alusta loppuun!