Aikamatkaaja Martti
Kun kello osuu Martin moottoriin, Martti matkustaa ajassa taaksepäin vuoteen 1909, missä se ja Salama McQueen tapaavat Tanelin, kunnianhimoisen nuoren auton, joka on matkalla Kaliforniaan.