Receta Del Equilibrio, La
Kahden Michelin-tähden kokille Ricard Camarenalle, jonka kasvisruoka on tehnyt hänestä tunnetun, avautuu ravintoloiden uudelleenavaamisen haaste. Pandemiasta tietämättöminä Valèncian puutarha jatkaa luonnollista kasvusykliään.