Festins Imaginaires
Pimeimmissä paikoissa – natsileireillä ja gulageissa – nälkiintyneet vangit kirjoittivat salaa muistiin ruokareseptejä. Tässä elokuvassa tutkitaan tätä uskomatonta vastarinnan muotoa ja paljastetaan, kuinka kuvitteellisia herkkuaterioita täynnä olevista vihkoista tuli tehokas selviytymiskeino.