How To Catch A Serial Killer
Rikostutkija Steve Fulcherin tutkinta Christopher Halliwellista on ollut viime vuosien suurimpia rikostarinoita, joka on vanginnut yleisön mielenkiinnon. Yli vuosikymmenen ajalle ulottuvat murhat, kaksi paljon julkisuutta saanutta oikeudenkäyntiä ja yksi peruuttamatonta vahinkoa kärsinyt ura ovat kertomus yhden määrätietoisesti oikeutta etsineen poliisin hellittämättömästä sarjamurhaajan ajojahdista.
Rikostutkija Steve Fulcherin tutkinta Christopher Halliwellista on ollut viime vuosien suurimpia rikostarinoita, joka on vanginnut yleisön mielenkiinnon. Yli vuosikymmenen ajalle ulottuvat murhat, kaksi paljon julkisuutta saanutta oikeudenkäyntiä ja yksi peruuttamatonta vahinkoa kärsinyt ura ovat kertomus yhden määrätietoisesti oikeutta etsineen poliisin hellittämättömästä sarjamurhaajan ajojahdista. Siitä hetkestä, kun kadonneen 21-vuotiaan Sian O'Callahanin tapaus päätyi rikoskomisario Fulcherin pöydälle, ajojahti alkoi. Seuraavasta viidestä päivästä kehkeytyi kissa ja hiiri -leikki, jonka panokset olivat äärimmäiset ja jota luonnehti vuosikymmenien kokemuksen hankkineen poliisin hellittämätön tappajan takaa-ajo.