How I Caught My Killer
Rakastettu opettaja ja tuleva äiti Laura Wallen katoaa ennen kouluvuoden ensimmäistä päivää.
Tehtyään huolestuttavia päivityksiä sosiaalisessa mediassa yksinhuoltajaäiti Julie Gonzalez katoaa.
Kun Mindy Morgenstern murhattiin julmasti, hän kieltäytyi luopumasta ilman taistelua.
Morgan Fox, valoisan tulevaisuuden omaava mallityöntekijä, löytyy ammuttuna kuoliaaksi autosta.
Rahimin puhelimella olevat järkyttävät videot voivat olla ainoa keino selvittää, kuka hänet tappoi.
Luotettava Jodi Sanderholm katoaa muutamaa päivää ennen ensimmäisen sisarentyttärensä syntymää.