The Cull: Scotland's Deer Dilemma
Skotlannin ylämailla käydään taistelua maan ja sen suurimman nisäkkään, peuran, tulevaisuudesta. Elokuva tutkii kiivasta keskustelua maanomistajien, ympäristönsuojelijoiden ja riistanvartijoiden välillä ja paljastaa monimutkaisen dilemman.