Genoa Bridge Disaster
Tämä dokumentti kertoo Genovassa tapahtuneesta Morandin sillan traagisesta romahduksesta, jossa menehtyi 43 henkeä. Näemme katastrofin kronologisesti esitettynä ja kohtauksia kriittisistä hetkistä romahduksen edetessä.
Tämä dokumentti kertoo Genovassa tapahtuneesta Morandin sillan traagisesta romahduksesta, jossa menehtyi 43 henkeä. Näemme katastrofin kronologisesti esitettynä ja kohtauksia kriittisistä hetkistä romahduksen edetessä. Selviytyjien kertoessa tapahtuneesta ohjelma "kelaa takaisin" kohtaukset analysoidakseen syitä ja tapahtumia, jotka johtivat tragediaan. Lopuksi kuulemme viimeiset todistukset niiltä, joihin katastrofi vaikutti, ja seuraamme keskustelua teknologisista edistysaskelista, joita on sittemmin otettu samanlaisten onnettomuuksien välttämiseksi vastaisuudessa.