Katastrofin todistajat
Silminnäkijöiden vangitsevia kertomuksia katastrofeista. Chilessä romahtaa kaivos, Portugalissa riehuvat maastopalot, Kalifornialainen kaupunki jää maanvyöryn alle, Yhdysvalloissa riehuu tornadoja, laiva uppoaa hurrikaanissa ja maanjäristys aiheuttaa tuhoa Nepalissa. Sarja paljastaa tapahtumien kulun rikosteknisen analyysin avulla.
Huhtikuussa 2011 Yhdysvalloissa 360 pyörremyrskyä vaatii 348 kuolonuhria neljässä päivässä.
Nepalin maanjäristyksen jäljiltä henkiin jääneet ovat loukussa Himalajan syrjäseuduilla.