Suuri kanjonikeikka
Puistonvartija Albert J. Männiköllä on kova työ pitää Aku Ankka aisoissa tämän vieraillessa Grand Canyonissa. Haastetta lisää entisestään kohtaaminen torkkuvan puuman kanssa.