Mikki kengurumaassa
Mikki ja Pluto seikkailevat Australiassa. Mikin heittämä bumerangi juuttuu Pluton suuhun. Sillä välin kun Pluto yrittää irrottaa bumerangia, Mikki löytää emun munan ja joutuu emuäidin jahtaamaksi.
Mikki on Australian erämailla ja heittää bumerangin, joka juuttuu Pluton suuhun. Mikki löytää emun munan. Ikävä kyllä munan omistaja alkaa jahdata häntä, mutta Pluto ja bumerangi päätyvät emun eteen, jolloin se menee solmuun.