Prinsessa ja sammakko
Moderni versio klassisesta tarinasta kauniista Tiana-tytöstä (Anika Noni Rose), sammakkoprinssistä, joka haluaa epätoivoisesti taas ihmiseksi ja kohtalokkaasta suudelmasta, joka lähettää heidät hulvattomaan seikkailuun Louisianan salaperäisille rämejärville... ilkeä voodoo-taikuri Tohtori Facilier kannoillaan.