Cinderella - Tuhkimon tarina
Juhlista Disneyn Cinderella - Tuhkimon tarina, modernia klassikkoa, joka hohtaa kauneutta, mielikuvitusta ja taikuutta. Huolimatta äitipuolensa ja sisarpuoltensa huonosta kohtelusta, eloisa Ella päättää ottaa kohtalon hallintaansa…hyvän haltijakummin pienellä avustuksella.
Juhlista Disneyn Cinderella - Tuhkimon tarina, modernia klassikkoa, joka hohtaa kauneutta, mielikuvitusta…ja taikuutta. Huolimatta äitipuolensa (Cate Blanchett) ja sisarpuoltensa huonosta kohtelusta, eloisa Ella (Lily James) päättää ottaa kohtalon hallintaansa. Lisätään mukaan kuninkaalliset tanssiaiset, hyvä haltijakummi (Helena Bonham Carter) ja lasikenkä, ja yhtäkkiä taikuudesta tulee totta.