Pita Hall
Kalender pyörittää isältään perimäänsä pitapuotia yhdessä tyttärensä Filizin kanssa. Menetettyään vaimonsa kymmenen vuotta sitten Kalender sulkeutui. Hänen puotinsa on myös vaikeuksissa, koska hän on haluton tekemään muutoksia ja ottamaan riskejä. Uuden sukupolven pitaravintola, Pidburger, pahentaa tilannetta. Öcün innoittamana Kalender ryhtyy pelastamaan puotia.
Kalender pyörittää isältään perimäänsä pitapuotia yhdessä tyttärensä Filizin kanssa. Menetettyään vaimonsa kymmenen vuotta sitten Kalender sulkeutui. Hänen puotinsa on myös vaikeuksissa, koska hän on haluton tekemään muutoksia ja ottamaan riskejä. Uuden sukupolven pitaravintola, Pidburger, pahentaa tilannetta. Kun vuokranantaja Uysal Bey päättää myydä liikehuoneiston, tilanne muuttuu entistä kriittisemmäksi. Kun Öcü törmää moottoripyörällään näyteikkunan läpi, asiat alkavat muuttua. Öcün innoittamana Kalender ryhtyy pelastamaan puotia. Hänen ensirakkautensa Gülşenin yllättävä paluu vahvistaa muutoksen tuulia. Yhdessä he ymmärtävät, ettei elämässä saavuta mitään pelkästään unelmoimalla ja ettei koskaan ole liian myöhäistä ryhtyä toimiin. Tämä on tarina niistä, jotka häviävät voittaessaan ja voittavat hävitessään.