Umami
Kokki ja ravintolan omistaja Sina Bora kohtaa henkilökohtaisia ja ammatillisia kriisejä yhtenä ravintolansa kiireisimmistä illoista. Hänen isänsä hätäleikkaus, puuttuvat ainesosat, työntekijöiden väliset jännitteet ja hänen entisen mentorinsa Renzon suunnitelmat astua remmiin ajavat Sinan vaikeiden päätösten eteen. "Umami" imaisee katsojat mukaan Istanbulin energiaan, keittiökaaokseen ja Sinan sisäiseen kamppailuun ja tarjoaa jännittävän elokuvakokemuksen.
Sina Bora, pääkokki ja yksi Istanbulin vilkkaimpien ravintoloiden omistajista, kohtaa illan täynnä henkilökohtaisia ja ammatillisia kriisejä. Ennen ravintolan aukeamista hän kuulee, että hänen isänsä tarvitsee hätäleikkausta. Perheensä ja vaikeuksissa olevan ravintolansa ristitulessa olevaa Sinaa vaivaavat myös puuttuvat ainesosat, työntekijöiden väliset jännitteet ja odottamaton ravintolatarkastus. Tilanne pahenee, kun paikalle saapuu hänen entinen mentorinsa, kuuluisa kokki nimeltä Renzo. Illan mittaan Sinan pitää hoitaa useita kriisejä tasapainoillessaan perheensä ja työnsä velvoitteiden välillä. Hänen matkansa testaa hänen rajojaan kokkina, johtajana, poikana ja ihmisenä. "Umami" tarjoaa unohtumattoman elokuvaelämyksen imaisemalla katsojat mukaan keittiön kaoottiseen taiteellisuuteen ja kaiken sen keskelle joutuneen miehen henkilökohtaisiin kamppailuihin.