Tämä mukadokumentti seuraa kolmea pariskuntaa, jotka taistelevat halutusta "Vuoden originelleimmat häät" -tittelistä.
Sano "Tahdon" tämän ratkiriemukkaan mukadokumentin kolmelle sekopäiselle pariskunnalle, jotka vannovat voittavansa "Vuoden originelleimmat häät" -tittelin. Taistelupareja ovat laulutaidoton Matt (Martin Freeman) ja Sam (Jessica Stevenson), joiden valitettava hääteema on Hollywood-musikaalit, yltiökilpailulliset tennispelaajat Josef (Steve Mangan) ja Isabelle (Meredith MacNeil) sekä älyttömän estottomat nudistit Michael (Robert Webb) ja Joanna (Olivia Colman). Voittaja saa miljoonan dollarin arvoisen unelmakodin, mutta kestääkö rakkaus rajattoman häitä edeltävän kaaoksen keskellä?