Morsiamen isä 2
Steve Martin tekee paluun tässä Morsiamen isä -menestyselokuvan ratkiriemukkaassa jatko-osassa. Rakas tytär on mennyt naimisiin, ja George Banks on valmis irtautumaan velvollisuuksista ja olemaan vapaa. Kunnes hänen tyttärensä ja vaimonsa ilmoittavat, että he molemmat ovat raskaana.