Second Best Exotic Marigold Hotel, The
Alkuperäisen elokuvan sydäntälämmittävässä jatko-osassa on luvassa lisää rakkautta ja naurua. Näyttelijäkaartiin liittyy tällä kertaa myös Richard Gere.
Elokuvan sydäntälämmittävässä jatko-osassa on luvassa lisää rakkautta ja naurua. Menestystä niittänyt Sonny (Patel) on valmis laajentamaan yritystoimintaansa hotellin asukkaiden rohkaisemana. Näyttelijäkaartiin liittyy tällä kertaa myös Richard Gere. Rooleihinsa palaavat myös Judi Dench, Bill Nighy, Dev Patel ja Maggie Smith.