Ruby
Rubyn ja Lenin hääpäivä on lähestymässä. Lenillä on tapana antaa omituisia lahjoja. Ruby toivoo, että tänä vuonna kävisi toisin ja Len järjestäisi jotain ”kivaa ja tavallista”.