Prinssi vai prinsessa
Kun 7-vuotias kiinalaispoika Gabriel, joka pitää baletista, ystävystyy kiinalaispoika Robin kanssa, Robin isä alkaa epäillä Gabrielin naismaista käytöstä ja päättää sekaantua tilanteeseen.