American Eid
Ameena, pakistanilainen maahanmuuttaja, kuulee Eidin aamuna joutuvansa kouluun. Kotiaan ikävöiden ja surullisena hän päättää tehdä Eidistä pyhäpäivän koulullaan. Samalla hän luo läheisemmät suhteet isosiskoonsa ja hyväksyy uuden kotinsa, joka ottaa hänet hyväksyen vastaan.