Kevin Costner johdattaa katsojat Marian ja Joosefin poikkeukselliselle matkalle. Erikoisohjelma seuraa heidän koettelemuksiaan ja voittojaan Jeesuksen syntymän ympärillä ja tarjoaa inspiroivan tavan kokea joulun todellinen sanoma.