Dashing Through the Snow
Eddie Garrick on hyväsydäminen mies, joka on menettänyt uskonsa joulun ihmeeseen. Viettäessään jouluaattoa yhdessä 9-vuotiaan Charlotte-tyttärensä kanssa hän ystävystyy salaperäisen punapukuisen Nick-nimisen miehen kanssa.
Hulvaton ja koskettava tarina atlantalaisen sosiaalityöntekijän ja hänen tyttärensä seikkailuista jouluaattona, kun tytär auttaa isäänsä muistamaan joulunajan riemun ja taian. Eddie Garrick on hyväsydäminen mies, joka on kääntänyt selkänsä joululle traumaattisen lapsuudenkokemuksen vuoksi. Vaimonsa, Allisonin, pyynnöstä sosiaalityöntekijä Eddie ottaa 9-vuotiaan Charlotte-tyttärensä jouluaattona mukaansa töihin, missä he tapaavat salaperäisen punapukuisen miehen nimeltä Nick. Eddie uskoo miehen olevan harhaluuloinen ja ammattiavun tarpeessa, mutta kun tämä saa paikallisen poliitikon raivon valtaan, Eddie ja Charlotte päätyvät taianomaiselle seikkailulle, joka saattaa palauttaa Eddien uskon jouluun.