Ursa - The Song of the Northern Lights
Pieni jääkarhu Ursa etsii äitiään kylmällä ja pimeällä napaseudulla. Matkatessaan kohti maailman reunaa Ursa tapaa monenlaisia eläimiä ja kohtaa monia haasteita. Kaunis ja surumielinen tarina tapahtuu revontulten alla.