Päivä ritarina
Klassinen Hessu-piirretty! Alhaissyntyinen aseenkantaja Cedric (Hessu) salaa henkilöllisyytensä haarniskalla ja ottaa herransa Sir Loinsteakin paikan sivuaskelletuissa ja miekkoja katkovissa turnajaisissa.
Hanki eturivin paikat loppuunmyytyyn keskiajan runtukisailuun. Uskollinen ja kömpelö palvelija Cedric tekee mitä tarvitaan auttaessaan aatelisherraansa Sir Loinsteakia valmistautumaan turnajaisiin hallitsevaa mestaria, Sir Cumferencea vastaan. Kun Sir Loinsteak loukkaantuu, jää Cedricin vastuulle kantaa haarniskaa ja ohjata orinsa taisteluun voittaakseen kauniin Prinsessa Esmeraldan käden.