Wendy Wu
Wendy Wun mielessä on vain yksi asia: tämän vuoden tanssiaiskuningattaren kruunun voittaminen. Nuoren Shen-nimisen kiinalaismunkin saapuminen kuitenkin kääntää hänen maailmansa ylösalaisin.
Wendy Wun mielessä on vain yksi asia: tämän vuoden tanssiaiskuningattaren kruunun voittaminen. Nuoren Shen-nimisen kiinalaismunkin saapuminen kuitenkin kääntää hänen maailmansa ylösalaisin. Niin kuin läksyt, kuuma poikaystävä ja kova kilpailu tanssiaiskuningattaren tittelistä eivät riittäisi viemään kaikkea aikaa, vaan nyt hänen täytyy myös harjoittaa mieltään, kehoaan ja henkeään kung-fun avulla. Onnistuuko Wendy löytämään sisäisen taistelijansa ja oppimaan, mikä elämässä on todella tärkeää?