Weekend Family Christmas Special
Fredin mielestä jouluna syödään hyvin, annetaan lahjoja ja nautitaan perheen seurasta. Emmasta taas jouluna huolehditaan apua tarvitsevista. Emma ikävöi vanhempiaan ja perinteitään, joten Fred ehdottaa matkaa Kanadaan. Emma pyytää Frediä tyttäriensä kera mukaansa, mutta Fredin eksät eivät päästä heitä lähtemään niin lyhyellä varoitusajalla. Fred aikoo joka tapauksessa lähteä matkaan, joten Vic, Romy ja Clara juonivat estääkseen heidän lähtönsä! Ja hyvä niin, sillä he saavat yllätysvieraita.
Emma, Fred ja tytöt viettävät joulua yhdessä ensimmäistä kertaa, ja Fred valmistaa juhlaillallisen. Emman perheessä joulua ei kuitenkaan vietetä samalla tavalla: hän järjestää vanhempiensa kanssa joka vuosi esityksen kerätäkseen rahaa hyväntekeväisyyteen. Fred on liikuttunut, tosin hänellä ei ole aikomustakaan viettää joulua millään muulla tavalla. Hän huomaa, että Emmalla on koti-ikävä ja hankkii tälle lipun Kanadaan. Emmalla on parempi idea: Fred ja tytöt voisivat lähteä hänen mukaansa! Eksät eivät kuitenkaan anna lupaa, ja Fred ja Emma päättävät lähteä kahdestaan. Clara, Vic ja Romy haluavat silti vielä yrittää viettää joulun yhdessä ja saavat Fredin uskomaan, että tämä on hukannut passinsa. Yhtäkkiä ovella kolkuttaa yllätysvieraita!