Oussekine
Joulukuun 5. päivän iltana vuonna 1986 poliisi hakkaa kuoliaaksi 22-vuotiaan Malik Oussekinen. ”Oussekine” on nelijaksoinen minisarja Oussekinen perheen taistelusta oikeuden saamiseksi. Se käy läpi tapahtumat, näyttää toivon ja pettymykset sekä maalaa kuvan valtiosta sekasorron tilassa.
Poliisi hakkaa Malik Oussekinen kuoliaaksi. Hänen perheensä aloittaa kovan taistelun.
Oussekinet yrittävät saada äänensä kuuluviin ja viranomaiset yrittävät vapauttaa poliisin vastuusta.
Tilanne luodaan uudelleen, mikä antaa perheelle suurimman mahdollisuuden osoittaa totuus.