Love Story: John F. Kennedy Jr. & Carolyn Bessette
Minisarjassa käsitellään John F. Kennedy Jr:n ja Carolyn Bessetten kiistatonta kemiaa, pikavauhtia edennyttä romanssia ja julkisuuden valokeilassa ollutta avioliittoa. Heidän rakkaustarinansa valloitti koko kansakunnan.
FX:n minisarja Love Story: John F. Kennedy Jr. & Carolyn Bessette kertoo yhden 1900-luvun ikonisimman parin sähköisestä kemiasta, pyörremyrskyn lailla edenneestä romanssista ja julkisuuden valokeilassa eletystä avioliitosta. Ryan Murphyn Love Story -antologian ensimmäinen osa pohjautuu Elizabeth Bellerin kirjaan. John F. Kennedy Jr. oli kuin Yhdysvaltain prinssi, jonka varttumista pojasta rakastetuksi poikamieheksi ja mediasensaatioksi koko kansakunta seurasi. Carolyn Bessette taas oli tähti omilla ansioillaan. Itsenäinen ja persoonallisen tyylikäs Carolyn nousi Calvin Kleinilla myyjästä johtoasemaan ja muotitalon perustajan luottohenkilöksi. Parin rakkaustarina avautui koko kansan silmien edessä, mutta julkisuuden ja median jatkuva paine uhkasi ajaa heidät erilleen. Sarja seuraa pariskunnan monimutkaista ja sydäntäsärkevää matkaa, jonka aikana heidän yksityisestä suhteestaan tuli koko kansakunnan pakkomielle.