The Beauty
Kansainvälisiä supermalleja kuolee kammottavalla tavalla salaperäisissä olosuhteissa. Kaksi FBI-agenttia matkustaa Pariisiin, Venetsiaan, Roomaan ja New Yorkiin selvittämään totuutta. He paljastavat salaliiton, joka uhkaa koko ihmiskunnan tulevaisuutta.
FX:n sarjassa The Beauty huippumuodin maailma synkkenee, kun kansainvälisiä supermalleja alkaa kuolla kammottavalla tavalla salaperäisissä olosuhteissa. FBI-agentit Cooper Madsen ja Jordan Bennett lähetetään Pariisiin selvittämään totuutta. Tutkimuksissa paljastuu sukupuoliteitse tarttuva virus, joka tekee kantajastaan täydellisen kauniin, mutta seuraukset ovat kauhistuttavat. Jäljet johtavat Yhtiöön, salaperäiseen teknologiamiljardööriin. Hän on kehittänyt salassa Kauneus-nimisen ihmelääkkeen ja suojelee triljoonien imperiumiaan keinoja kaihtamatta apunaan tappava salamurhaaja. Epidemian levitessä epätoivoinen Jeremy ajautuu kaaoksen keskelle etsiessään tarkoitustaan. Samaan aikaan agentit kiitävät Pariisin, Venetsian, Rooman ja New Yorkin halki kilpaa aikaa vastaan pysäyttääkseen uhan, joka voi muuttaa ihmiskunnan tulevaisuuden.