Hidden Algeria: The Sahara
Hidden Algeria -sarjassa tutustutaan Algeriaan eläväisestä pääkaupungista Algierista rannikkokaupunkeihin ja valtavaan Saharan autiomaahan. Kolmiosaisessa matkapäiväkirjassa syvennytään maan rikkaaseen historiaan, monipuolisiin maisemiin ja kulttuurisiin perinteisiin sekä esitellään maan kätkettyjä aarteita ja muinaisia ihmeitä yli 1 930 kilometrin pituisella henkeäsalpaavan upealla matkalla.