Beyond: an African Surf Documentary
Ryhmä matkustaa syrjäisille rannikoille ja videoi, valokuvaa ja haastattelee karuihin ympäristöihin sopeutuneita sisukkaita yksilöitä. He käsittelevät individualismia, modernin ajan ja perinteiden yhteentörmäyksiä sekä elämän tarkoituksen löytämistä.