Egyptin kadonneet aarteet
Mukaansatempaava ja toiminnantäyteinen sarja seuraa kansainvälisiä egyptologien tiimejä, kun he kaivavat maailman runsainta muinaisen arkeologian suonta Egyptissä. Ohjelmalla on ainutlaatuinen pääsy arkeologian etulinjan tiimien luokse ja kaivauksille. Seuraamme näitä nykypäivän tutkimusmatkailijoita, kun he kamppailevat polttavassa kuumuudessa ja karussa maastossa tehdäkseen elämänsä löytöjä.