Pieni merenneito
”Pieni merenneito” on uudelleentulkinta rakastetusta tarinasta, jossa utelias merenneito Ariel haluaa kokea elämän kuivalla maalla ja isänsä tahdon vastaisesti käy pinnalla. Ariel aloittaa odottamattoman itsetuntemuksen matkan, kun hän kohtaa prinssin, meren noidan ja uskomattoman uuden maailman.